Har jag inte fått nervsammanbrott nu kommer jag aldrig få det, hehe.
 
 
Skulle slänga ihop ett bröd lite snabbt så jag struntar att ta på mig förklädet, det första jag gör är att tappa mjölpaketet så hela jag och den nydiskade disken täcks av ett lager mjöl. Struntar i det och blandar ihop alla ingredienser för att sedan lägga ner degen i brödformar, ställer in dem i ugnen och börjar diska.
 
Vad gör jag då om inte skvätter ner hela min tröja med varmt och äckligt diskvatten, här blir jag trött på mig själv och diskar snabbt klart i blöt och kall tröja. Sedan var det bara att slänga ner allt i tvättkorgen, tur att tvättid är bokad till imorgon! :P
 
 
                                      Någon som kan gissa vad det till slut blev för bröd?
 
 

1 kommentarer

Anonym

25 Nov 2014 18:08

Din pojkvän måste vara väldigt lycklig när han får nybakat bröd några gånger i veckan!

Svar: Haha, det tror jag med :))
bunsandbreads.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej